17 kwietnia 2023

Irytująca funkcja Hypothes.is

Hypothes.is ma bardzo irytującą funkcję w swojej webowej wersji.

Po kliknięciu na poszczególne strony, chcąc rozwinąć notatki i zaznaczenia, cała lista przesuwa się i powoduje to, że chcąc potem zwinąć to wszystko, należy przesunąć kursor myszy. To jest irytujące i wymagając dodatkowego ruchu muszy, jest dla osob chcących uniknąć niepotrzebnej pracy myszą, np. z powodów zdrowotnych, bardzo uciążliwe.

Szczególy przedstawiam w nagraniu z ekranu na swoim kanale na YouTube: https://youtu.be/a9gSq-5xE3Q.

A zauważyłem, że jakiś czas temu (dokładnie 2 marca 2023) zwróciłem uwagę na podobny problem, ale przy pracy nad adnotacjami na konkretnej stronie. Nagranie prezentujące to zjawisko również jest na moim kanale: https://youtu.be/oB9t9SDNolo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytaj więcej…

Moje początki z Emacsem i porzucenie Obsidiana

Zastananawiałem się nad tym, kiedy poznałem Emacsa i od kiedy tak naprawdę zacząłem z niego korzystać. Ciekawi mnie moje przejście w pracy ...

Możesz przeczytać jeszcze…