04 lutego 2023

Literackie boty na Twitterze wyginą

Twitter ogłosił zamknięcie swojego API, a raczej wniesienie opłaty, pozwalającej z niego korzystać. Tym samym twórcy botów mogą mieć wyraźnie pod górkę. Opłata za dostęp do API ma wynosić 100$ na miesiąc.

Zapewne sporo literackich botów przestanie działać, a na pewno przestaną powstawać w dotychczasowej liczbie. Takie przynajmniej jest podejrzenie. Tak też zresztą uważa były prezydent Electronic Literature Organization, Leonardo Flores, który na Twitterze napisał nawet, że to będzie botmaggeddon. Jego tweet poniżej.

Sam nie żywię wielkiego zainteresowania botami na Twitterze, trudno mi więc to ocenić. Widzę jednak, że dzieje się coś znaczącego, chciałem to odnotować. Wokół Twittera dzieje się ostatnio sporo różnych rzeczy. Mnie osobiście to miejsce już od dawna nie bawi tak, jak kiedyś...

Na wszelki wypadek, gdyby tweet w przyszłości nie był dostępny, zamieszczam zrzut z ekranu poniżej.

https://twitter.com/leohackeur/status/1621325359177252869

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytaj więcej…

Moje początki z Emacsem i porzucenie Obsidiana

Zastananawiałem się nad tym, kiedy poznałem Emacsa i od kiedy tak naprawdę zacząłem z niego korzystać. Ciekawi mnie moje przejście w pracy ...

Możesz przeczytać jeszcze…